FIAT 500L Outlet Tour

Project Description

Prodea firma il tour italiano ed europeo della nuova Fiat 500L.

140 mq di esposizione, 45 giorni, 9 tappe, 4 paesi, per far toccare con mano l’attitude “Cool & Capable” di 500L attraverso un concept design e un’ experience unici.

Gli adulti hanno avuto la possibilità di scoprire la vettura in un corner dedicato e di provarla su strada con i Test Drive; i bambini hanno potuto divertirsi a fare i piccoli piloti all’interno del kindergarten. Inoltre, grazie a partnership prestigiose come Italia Independent, Lavazza, Meritalia, Smeg e San Pellegrino, l’area lounge sarà in grado di accogliere tutti gli ospiti con ulteriori sorprese e gifts.

 

Prodea sponsors the European and Italian tours of the new Fiat 500L.
140m2 of exposition space, 45 days, 9 stops, 4 countries to reach out and touch the Cool & Capable 500L uniting a unique design concept and one-of-a-kind experience.
While adults get to meet the vehicle in a dedicated corner and try it on the road with Test Drive, children have fun as mini drivers inside the play area. In addition, thanks to such prestigious partnerships as Italia Independent, Lavazza, Meritalia, Smeg and San Pellegrino, the lounge area is large enough to accommodate all guests with additional surprises and gifts.